2010/11 🥉 Semi-finalists
2011/12 🏆 Winners
2012/13 🥈 Finalists
2013/14 🏆 Winners
2014/15 🏆 Winners
2015/16 🏆 Winners
2016/17 🏆 Winners
2017/18 🤔 Semi-finalists at least

ChelseaU18 have dominated the FA Youth Cup this decade.

• 2 months later...

Ima li uopce potrebe napomenuti da su mladici U-18 veceras ponovo osvojili odnosno odbranili titulu u FA Youth kupu? 5 zaredom.

Pobjeda u prvom mecu protiv Arsenala na Bridgeu 3:1, a u uzvratnom par minuta pred kraj vodimo 0:4 i trebalo bi tako ostati pa s ukupnim rezultatom 7:1 se zavrsiti.

Ipak u finalu Lige Sampiona u Nyonu prije 10-ak dana smo porazeni 3:0 od vrsnjaka iz Barcelone.

• 5 months later...
“You’ve got to have a manager that, first and foremost, wants to look.

“We’ve had managers at Chelsea where they’d be 50 yards away, there’d be a Champions League U19s game going on, and the manager’s sat in his office, rather than coming out to watch. It’s very disheartening. It’s not my place to go over there and start talking to managers, but some managers aren’t interested — they don’t care about youth. They judge the first team and want to get their own players in.”

“The thing about Chelsea is I don’t think there’s an academy in this country that’s better, but it doesn’t look like that on paper because of the amount of players who are not playing in the first team. The players are good enough, most definitely, but the managers are not, for one, aware of them. It’s alright someone going in and talking up a player and saying ‘this player’s got European Player of the Year in an U19 tournament, won the World Cup, and is one of the best players at his age group’ — if they don’t see him, physically, that doesn’t get you him.”

“You need to see it — Claudio Ranieri’s point of playing John Terry was the fact that he went to watch him. He saw him, said ‘right, he’s playing for me’ — and in. There’s nothing better than seeing players in the flesh. It’s alright people talking them up but you have to see it in the flesh.”

-Jody Morris; source: Sky

Ja mislim da su i ostali isli prije gledati, ali filozofija kluba je da se ne daje sansa igracima. Cinjenica da je Terry u klubu od 98 ili koje vec godine, i od tada nismo imali ni jednog mladica koji je iz akademije dosao u prvi tim i nesto napravio to vec govori o klubu da nije za mlade igrace, ili bar ne za vlastitu omladinu.

zato meni nisu ovi mladji igraci nikako jasni, sve je to lijepo, zelis se dokazati, ali kad vidis da ti ne daju sansu, onda pokupi prnje i idi negdje gdje ces imati sansu, biti standardan, igrati redovno i graditi igrača od sebe

a ne da te Å¡alju po jebenim posudbama 5-6 godina, i na kraju nista nisi prispio.

Kako ti ne smeta, ako imas u akademiji igraca boljeg od prvotimca, CHO, Ampadu su realno bolji od prvotimaca.

Volim ih ali na temelju cega znamo da su bolji od prvotimaca, nemaju niti jedne utakmice u ligi.. A ako su bolji jadnimi sa nasim prvotimcima :D CHO nije bolji od hazarda, a Ampadu sumnjam da je bolji od Rudigera

• 8 months later...
Jel to Reece James nema svoje teme?

Inace i njega danas iznesose na nosilima tokom tekme za mladu repku. Izgleda slomio skocni zglob. To je minimalno 3 mjeseca out, zavisno od tipa frakture i duplo vise nekad.

Jest krenulo ovu nasu djecu u pm

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

• 3 weeks later...
  • 5 months later...

Ja sam ih gledao u vecini meceva. Malo ih trener zajebao u par meceva gdje nije ubacivao na vrijeme igrace koji bi trebali vjerovatno biti u prvoj.

Takodjer, nisu vise svi dobri kao prije, nego imas nekoliko finih igraca kao Lamptey, guehi i maatsen (koji je bio povrijedjen dosta) iz odbrane. George i mali Simmons (on je ja mislim mladji od ostalih) ce biti vrh, kao i Anjorin, a u napadu su nekakvi promjenjivi, jedan mec odigraju dobro, pa u drugom mecu se ne vide i tako se mijenjaju.

Ovo protiv Lillea kako vidim su igrali neki jos mladji od ovih standardnih.

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • reLo changed the title to Mlađe selekcije kluba